1Elisaninannesi Merhabalar anneler üye olan varmı acaba? bir yıllık üyelik yapılıyor. her ay dergi,kitap falan yollanılıyormuş bende üye olmayı düşünüyorumda bebeğim için .
Zeyda 1Elisaninannesi merhaba evet ben oldum yaklaşık 5-6 ay olmuştur her ayın 4-5 i gibi dergi elimde oluyor kızım 2 yaşında 3 yaş ve üzeri olduğu için şimdiden alıp birikim yapmak istedim içerikleri çok geniş ve eğitici kesinlikle boş bir etkinliği bile yok hepsi ufkunu genişletici açıp okuyacağımız günleri iple çekiyorum tavsiye ederim
sek_kahve 1Elisaninannesi ben üye oldum yaklaşık 4 aydır geliyor, güzel yani bir de çok ucuz alınabilir. İçindeki görseller çocukların dikkatini çekiyor
Nurrose 1Elisaninannesi bendeüye oldum bu sene bebeğim daha 4 aylık 😂 bir kere abonelik ücreti ödüyorsunuz o kadar abonelik satın alıyorsunuz siteden yani sadece dergi satın alımı değil ona dikkat etmelisiniz
Aslihn0707 1Elisaninannesi bende 4 yaşındaki kızım için üye oldum 75 liraydı kargo dahil her ay dergi geliyor bedava çok güzel şeyler çıkıyor içinden ama benim kız pek merak etmedi oyunları oynuyoruz üstün körü bakıyor dergiyi kaldırıyorum saklayacağım biraz daha zamanı var bizim icin
sifirekran_bolkitap 1Elisaninannesi çok güzel bir çalışma ben 3 dergiye 2 yıllık abone oldum. Elbette bilim çocuk da bebeğime uygun değil ama olsun okuyoruz aktivitwlerini biriktiriyorumm. Bilim tekniği de eşimle ben okuyoruz anne baba da çocuklarda dergi okır imajı veriyoruz. Fiyat çok cuzzi
1Elisaninannesi sifirekran_bolkitap evet fiyat baya Uygun bende meraklı minik serini Alicam bebeğime uygun
sifirekran_bolkitap 1Elisaninannesi ben arşiv olsun diye diğerlerini de aldım 2 yıllık üyelik 400 tl di meraklı minik, bilim çocuk, bilim teknik Enflasyonu da düşünürsek iki yıllık almak avantajlı😊
yildizsimsek Meraklı minik serisine iki yıllık abone oldum bende , oğlum henüz 9 aylık . İlerisi için faydalı olacağını düşünüyorum içinden bir çok etkinlik çıkıyor hem fiyatı aylık 6.25 TL ye geliyor çok uygun
seizetheday 1Elisaninannesi evet her ay düzenli olarak geliyor çok renkli dikkat çekici ve eğitici oğlum 19 aylık 1 2 tanesini açıp hayvanları çiçekleri vs gösterdiğim oldu içinde hep oyun kartları oluyor onlarla oynadığımız oldu bende şimdiden aldım birikim yapıyorum
LaraCroft 1Elisaninannesi bende az önce üye oldum 4,5 yaş için meraklı miniği seçtim. Her ay ptt kargo getirecekmiş bakalım eğer getirirse tabii… evimin dibine kadar gelip konum ve apartman fotosu çekip iki kat çıkmamak için ‘evde bulamadık’ diyip gidiyorlar… şikayet etmek için aradığımda yoo gelmişler konum var foto var diyorlar. Bu derece üç kağıtçılar yani😂 ben ne cesaret aldım bilmiyorum 😂😂
1Elisaninannesi LaraCroft ayy PTT kargo asla tercih etmediğim kargo binanın önüne geliyorlar yukarı çıkarmiyorlar yani bir kaç tanıdığım var onlara yukarı çıkarılıyor şansım