Eda-A 39 artı 5 de normal doğum yapamayacağımı öğrendim. Kemik darlığından. Halbuki o kadar hazırlanmıştım ki. 40artı sıfır a sezeryan günümü vermişti doktorum. Beklemeye gerek yok dedi, ama ben doğumun kendiliğinden başlamasını istemiştim hep. Sezeryana alınacağım gün sabaha karşı suyum geldi, 6 cm açıklıkla hastaneye gittim. Hemen sezeryana alındım. Hem normal doğum sancısı çektim, hem sezeryan stresini yaşadım.hiç bişey benim planladığım gibi değildi. Yani demem o ki, kul plan yapar Rabbim gülermiş, boşver öyle yada böyle doğum oldu, bebeğin kucağında. Gerisi boş.