Bebeğim hep kusan bi bebekti böyle ara ara var dün hastaneye götürdüm gece hiçbiriey çıkmadı ve dün akşam baya üstünü taşıcak kadar kaka yapmıştı ve her bez alışımda az az oluyordu kakası dünden beri yapmadı ilk defa ve kusması da var normalde az az oluyordu birkaç gündür ise böyle sanki tükürüklü gibi balgamlı gibi anlamadım yaşayan var mı akıl verin kızlar
