Arkadaşlar bebeğim 1 buçuk yaşında ama zorla yemek yiyor. Oturarak hayatta yemek yemiyor hep ayakta gezinerek ben zorla ağzına bir şeyler sokmaya çalışıyorum. Sürekli bir şeyler içmek istiyor vermiyoruz içecekte yine yemek yemiyor. Kafayı yemek üzereyim 10 kilo zaten zayıf diyor herkes daha da psikolojim alt üst oluyor. İştah açıcı takviyeler kullanmak istiyorum. Sizin kullanıp ta iyi geldi diyebileceğiniz takviyeler nelerdir?