Tatlimomy Birde ben anlatayım :) 1 lt sütü (pastörize) parmak sıcaklığı ile 7 sn olacak şekilde ısıtın ! 3 yemek kaşığı yoğurt u bu sütten yine 3 kaşık alarak açın ve tencere ye boşaltın karıştırın (yavaşça 2 tur yeter ) minik kavonozlara dökerken önemli ; fırını ısıtın ( ılık bir sıcaklık olsun yeter ) kavanozları sarsmadan tepsiye dizin ve kendi halinde 3 saat geçince kontrol edin baktınız süt kıvamında ( havalar soğuk olduğu için :)) fırını bir kez daha ısıtın başında durun ılık olunca yine kapatın . 1 saat sonra kontrol ettiğinizde tutmuş olacak .. bir 3 saat daha kalsın sonra ağzı açık şekilde dolaba koyun .. 1 gün sonra hazır . Bebeğinize afiyet olsun .
püf noktası fırına 2. Isı ayarını vermediğiniz için olduğunu düşünüyorum deneyin bunu lütfen . Benim tutmayan yoğurtum olmadı . :)))