Melike25 canım geniz akıntısı varsa burnu tıkalıdır bebişin serum fizyolojikle burnunu günde bikaç defa temizle ozaman akmaz,öksürüğüde balgamlıysa buhar tedavisi veriyorlar o iyi geliyor bizde bu evrelerden geçtik hala ara ara geçiyoruz 4 ayını doldurmus bir oğlum var,birde bazen bu öksürükler çocuk hasta olmasa bile yediğinden de olabiliyormus yani midede reflüde olabiliyor bizim azıcık reflümüz var gaviscon kullanıyoruz