Benim bebegim de 15 günlükken gözü ilk önce capaklanmisti üşüdü sandık daha sonra kızarmaya başlayınca hastaneye götürdük adenovirus olduğunu söylediler bence direk Bi hastaneye başvurun 1 ay 9 günlük olduk kızarıklık geçti hala capaklanmasi devam ediyor