Kızlar kızım 4,5 aylık acaib şekilde çığlık atıyor bikaç gündür, genelde sinirlenince (ağzına bişi sokamayınca mesela) bazen durduk yere ama bu ağlamak değil bildiğiniz çığlık hemde öyle yüksek desibele çıkıyor ki boğazı acımıyormu anlamıyorum. Normal mi ya bu?