ELIZAECE ben dogum sonrasi 40imdan sonra bi adet oldum ogün bugündür yok birdaha olmadim 74. gün bugün normalmi yoksa paniklemelimiym ☺️🙈
Ipekhoca ELIZAECE ben de 8ay sonra oldum. Bir kere oldum yine kesildi 2 ay oldu daha yok. Normal diyorlar ama insan tedirgin oluyor 😬
irem_alya_srtsn7 Kimisi 1 sene olmuyor. Kimisinin de hemen düzene biniyor. Her vücudun toparlanması farklı oluyor. Sıkıntı yapma