ozgec 1Elisaninannesi bende var canım bebegım 2 bucuk aylık kullanamadım yatırmaya kıyamadım yanıma da alıştı yatagıda ıcınde
1Elisaninannesi 1anneem biraz pahalı benim yatak var park yatak vardı kırıldı onun icin normal bir park yatak arıyorum teşekkür ederim canım