lamiakus merhabalar,bizde ek gıdaya 5.ayına girdiginde baslamıstık ilk tadımlarla basladım azar azar ama henüz sindirim sistemi gelişmedigi icin bir lokmada versem kabız oluyordu sizin bebis gibi, halen de öyle 7 aylıgız suan 3 öğün veriyorum 2 aydır alısması lazım ama dedigim gibi halen aynı ben kuru kayısı gün kurusu bunları suda kaynatıp blenderdan geçirdim püre şeklinde verdim isterseniz kaynattıgınız suyu da verebilirsiniz hemen etki etti birde hurma püresi de çok iyi geliyor kabızlığa