Bu çocuklar için çok önemliymiş meğerse oğlum 4 yaşında anaokula ilk başladığı gün yolda anlatıyorum okul hakkında şimdi arkadaşlarınla öğretmeninle tanışacaksın vb… dinlendi dinledi kapının önüne geldik. Sorduğu tek soru eee anne popomu kim temizleyecek çok şaşkın bir şekilde duraksadıktan sonra artık onu kendin yapacaksın dedim oda aynı şaşkınlıkta içeri girdi. Dedim burda bir eksiklik yapmışım sorun olur mu diye düşündüm baktım gayet iyi yapıyor. Ama ilk gün hem gülüp hem oturup ağlamıştım