beyza4103 her çocuğun gelisimi farkli. Rahat olun. 2 kizim var birisi suan 4 yaş ama 16 aylikken 30dan fazla kelimesi vardi doktoru bile kendine hayran birakan bi bebekti, kalabalikta büyüdü cok etkeni var.
Küçük kizim şuan daha yeni 16 aylik sirf bu yorumu yazmak için tek tek düşündüm kac kelimesi var diye alta yazıyorum hemen.
Anne demiyor mesela, cok zorda kalırsa benim arkamdan anne demis bir kac kez eşim söyledi sen disari cikinca anne diye agladi diye kulagimla duymadim hic :)
Baba
Abla
Dur
Mama
Meme
Aa o (şaşırma ifadesi olarak)
Cee e
Miyav
Hav
Gak gak (karga takliti yaptığını sanıyor)
Moo diyo ineklere :)
Hadi
Bitti
Bu kadar tamami. Son 1.5 aydir tam yilbasinda hastalanınca ve havale gecmisi olunca hastaneye terfi olduk ve youtube iliskimiz basladi. Haa oturup saatlerce tabi izlemiyor ama öncesindede bu kelimeleri söylüyordu simdide 1.5 ayda bizim hayatimizda aman aman bisey değişmedi. Epey kisitladim bu hafta gerci iyilestin artik diye. Yinede demem o ki her cocuk bir degil 5 parmagin 5i bile bir degil.