Minikergen canım 2 doz ve 3 doz olarak iki ayrı aşı grubu var. Bizim doktorumuz 2 doz olanı önerdi. 3. ve 5. aylarında yaptırdık çünkü hem o aylarda devlet aşısı olmuyor daha rahat oluyor. Doktorumuz diğer aşılarla arasında en az bir ay zaman geçmesi lazım dedi.