Yagizalpim Ya kızlar burda uyku postlarını görür hemen açar okurdum ama ciddi bi problemimiz yoktu bizim gece 12 gibi uyur 3 - 4 saat uyur sonra açlığına uyanır yanıma alır uyumaya devam ederdik. Ama şimdi ne 12 de uykuya geçiyor ne uzun süre uyuyor uyandığında da mememde uyumuyor kafayı yiyecem 3 gündür böyle yarım saat bile deliksiz uyumadım 5 er 10 ar dk uyuyabiliyorum.uykuya geçemiyor bir türlü geçse bile 10 dk sonra geri uyanıyor şuan gecenin 3 buçuğu yatağın içinde ayağıma aldım sallıyorum ama hala kıpır kıpır dalmıyor uykuya çıldıracam ya niye böyle ne problemi var bu çocuğun? Bu arada gündüz de aynı şöyle bi 20 dk yarım saat bile kesintisiz uyumuyor. 😔😔😔
Seda9391 Yagizalpim şuan aynı durumdayız Ağlıcam artık uyumuyor hep memede kalmak istiyoooo 😤 12 den beri uğraşıyorum yok memede uyuyo yatırınca acıyo gözleri
Esrasuleymanoglu Yagizalpim canım kundak yapmayı denesene ? Benimki de aşırı kıpır kıpır kundaklıyorum
Dlsd Yagizalpim Yagizalpim aynı durumdayız.Geçici bir durum bu üç ayı geçince düzelecek inşallah.İfade edemediği bir derdi var ya da dış dünya keşfi pek güzel geliyor bebeklerimize uyumak istemiyorlar.Sakin ,sabırlı ve daha sevgi dolu yaklaşmaya çalış o zaman ona da yansıyor sakinleşiyor.
Yagizalpim Esrasuleymanoglu yaptım canım yaptım kundaklı zaten kundağın içinde eli ayağı hiç durmuyor ki
Yagizalpim Dlsd sakin olmaya çalışıyorum sevgi dolu yaklaşıyorum ama uyuması için her yolu deneyip hala aynı şekilde ağladığını görmek delirtiyor insanı 😕 annesi de olsam elimden birşey gelmiyor susturamıyorum bazen ☹️