Benoyleuygungordum__ Annisler bu polikliniğe gidip memnun olduğunuz doktor önerisi var mı ? ☺️ Randevu alıp mi gitmemiz gerekiyor bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa çok memnun olurum 🧚🏻♀️
Aybarskeriminannesi Benoyleuygungordum__ Gülhane eğitim araştırma çocuk bölümün de var 2 tane biri Aysun biri Ayşe. Ben Ayşe hanıma götürüyorum Aysun dan memnun kalmadım. Çocuğun gelişimiyle ilgili takip yapıyorlar neler yapacağınızı falan anlatıyorlar.
Ceylan-Ceylin Benoyleuygungordum__ Bilkent hastanesinde Fadime hanım var o çok iyi ona götürebilirsin ben doğdundan beri oraya muayeneye gidiyorum. Bi sorun yaşamadım bu güne kadar
Benoyleuygungordum__ Ceylan-Ceylin Teşekkür ederim canım doğumu da bilkentte yaptım burdan doktor önerisinde bulunan benim için iyi oldu 😘💓