Ya herkes zeytinyağı demiş ama benim doktorum kesinlikle verme dedi çocuğun bağırsakları henüz işlevini kendisi yerine getirmiyor bağırsak tembelliğine yol açar sürekli ishal olur bence yapmayın kıyaslamak gibi olmasın ama bebegim 4 aylık 9 kilo gece beslenmesini kesmemiz gerekihor dedi doktorumuz gece süt daha yağlı olduğu için kilo daha cok alıyormus