Aylinkoo Arkadaşlar merhaba. Sütüm çok azaldı. 10 aylık bebeğim var. Bebelac verdim ama kabızlık yaptı. Ne yapmalıyım nasıl bir yol izlediniz? Hangi mamayı önerirsiniz?
elfgokce Aylinkoo ben hip combiotic kullanıyorum. Sütüm azaldığı için gece uykusuna geçerken 120 cc. Kabızlık yaşamadım henüz. 1 aydır günde 1 kere veriyorum. Belki ondan yaşamamışımdır. Memnunum