Kızlar genelde sadece geceleri olan kaşıntım var ama afedersiniz ilişkiye girilen yer değil de yukarısı..Akinti koku ya da yanma yok.Neden kaşınır ki ya..Sağlık ocağına gitsem olur mu yani idrar tahlilinde mi çıkıyor enfeksiyon ya da mantar yoksa kadın doğum doktoruna mı gitmem lazım