-sevimlipolyanna- Ayyy hapşırmaktan nefret ettim resmen yaaa. Çok sinir oluyorum. Biraz önce yine hapşırdım ve zar zor uyuttuğum bebeğim uyandı. Üstelik bi de korkuyor. Tutsam tutamıyorum üstelik çok zararlı. Sinir olduğumla kalıyorum
aliana13 -sevimlipolyanna- bacim oyle başlik koymuşsun duşundum hayatinda nolduda boyle başlik secmiş Allah guldursun gecd vakti nekadar guldum😄
pozitifanne06 -sevimlipolyanna- dilini üst ön dis etine bastır veya burun deliklerine bastırıp yukarı doğru çek hapşırık gidiyo
-sevimlipolyanna- aliana13 ya ama zar zor uyuttuğum bebeğim uyanınca çok sinirlendim hemen buraya içimi döktüm 😂