Hazal1 Merhaba hanımlar yarın sabah doktorum var ve bulunduğum şehir de aşırı yağmur ve sel var sütümü sağıp kızkardeşime bırakacağım kızımı doktordan gelene kadar ben hep emziriyorum yani biberon hiç kullanmadım sütü sağıp nasıl verilmeli sizce
Murat-nuray Hazal1 biberon kullanmadıysanız kaşıkla da verebilir az az tabi kardeşiniz yapabilirmi ona bşy diemem cnm