minici Bebegim 6 aylik oldu hala adet olmadım normal mi emziren anneler uzun sürüyormuş sizinde öyle mi oldu hamile olmam herhalde test yapmakta istemiyorum emzirdigim için mi olmadım acaba ilk bebegim
Logu minici Bu konuda herkesin farklılık gösteriyor bence, bebegım 8.5 aylık emziriyorum ama 40 çıktıktan bır hafta on gun sonra adet oldum ve hala düzenli devam ediyor. 1 yıla kadar olmamasını normal karsılıyor hekimler.
burcuo minici 9 ay 20 gün sonra oldum. Muayene olun, rahim duvarı kalınlığıyla ilgili diye biliyorum. Doktorunuz ne zaman olacağınızı tahmini söyler. Bir arkadaşım 2 sene olmadım demişti. Kişiden kişiye değişiyor.
papaty minici bende 9.aylikken kızım adet oldum ki bu süreç herkesten herkese değişiyor doğumdan 12 ay sonra dr kontrolüne gidilmesi öneriliyor ama 18 aya kadar normal karsilanabiliyor
minici OzgeSyr_ Bunu duyduğuma sevindim bekleyelim bakalım ama olmayınca akla direk hamilelik geliyor
OzgeSyr_ minici ben de tedirgin olmuştum adet olmayınca sütün koruyor derler de bu donemlerde de hamile kalan cok gordum 🙈
-Tubaaa- Ben 11. Ayda oldum. Birkaç ay daha olmasaydım kontrole giderdim. Çok normal bence sizin de. Herkesin farklılık gösteriyor.