Daha evvel bebeğimde hiç kullanmadım bugün aldım bruno nun serumunu. Bunu bebişn burnuna damlatıyor muyuz? Yoksa sıkıyo muyuz öyleyse yapmıcam. Hani yapıyolar ya bi burnuna sıkıyolar diğer burnundan temizlenip akıyor öyle bişey değil dimi bu 😄 onlar çok kötü geliyor bana bi doktorda 1 yaşına kadar aska yapma demişti zaten. Damlatsam yeterli olurmu sonra aspiratörlede çekicem