irem127 doktor tafsiyesiyle dogumumun 3 cu gununde sezefyandan sonra takilan remen alip taktim karnima ve cok cok az kaldi duzenli taksam kalmazdi diye duşunuyorum ama cok iyi bişey azicik var gobegim oda hic yok denilecek kadar sanada tafsiye ederim hem remen yurumemi hareket etmemi kolaylaştirdi gobegim sallaninca hareket edemiyordum