Bebeğim şu an 7 ay 22 günlük . 2 uykuya mı düşmek istiyor yoksa başka bişey mi bilmiyorum çok zorluyor şu ara. Gece sık uyanmalar başladı son 3. Uykuya geçerken baya baya ağlıyor sakinleşmeyeler kadar. Sabah uyandıktan 2 saat sonra ilk uykuya yatıp 1.5 saat uyurdu şimdi 20 dk sonra uyanıyor yarım saat bi daha sallıyorum uykusunu alsın diye 🤦🏽♀️ sizlerin kaçıncı ayda ve 2 uyku yardımcı olur musunuz