Merhabalar arkadaşlar🌸
1 ay 3 günlüğüz:) bebeğim bugün çok huzursuz en fazla 1 saat uyudu uyumadı. Ağlamaklı sürekli. Uyutuyorum yarım saat olmuyor uyanıyor. Acaba kolik mi diye aklıma takıldı. Umarım değildir 🙏 sizlere danışmak istedim. Belirtileri neler? Eğer öyleyse ne gibi yol izlediniz?