enurbal Bebeğimin iki gündür ateşi 37,5 üstü diş geliyor sanırım 8 bucuk aylıgız. Ares normal mi benim yapabileceğim bir şey var mı??
NagihanKaya enurbal selamlar benimde bebeğim 7 aylık son günlerde bizde de ateş var dediğiniz gibi diş kaynaklı doktorumuz 38.5 üzeri ateşin normal olmadığını o zaman müdahele edilmesi gerektiğini söylemişti rahatlatmak için tetagil kullanabilirsiniz 🌸