İyi gunler kizlar ya baya zamandir 3_4hafta olur kizim baya cok su iciyor+bezi geceden sabaha patlayacak sekilde doluyor korkuyorum acaba diabet fln olur diye biz tarafta yok ta esimin annesi tarafda var annesi de seker hastasi
Dra goturun yazacaksiniz 2ay verdik kan tahlilleri temiz cikti su anda esim yurt disinda gelmesini bekliyorum dra goturmek icin kilo alimi da yavas yani 11.700-11.900gibi
Bu arada bende fazla su icen biriyim diabet fln durum soz konusu deyil kan tahlili yapildi bana referans araligindan bile az cikti
Birde sorum su ki evde diabet olcer cihaz var onunla sabah ac karna olcsem cikar mi?