Kızlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var. Oğlum 30 aylık. Bir haftadır kabızlık sorunu vardı. İştahı yerinde yemek yiyor sorun görmedik. Son iki gündür kreşte öğretmenlerinin söylediğine göre yemek problemi yok ama eve geldiğinde çocuk ufak tefek atıştırmalarla geçiriyor. Bu gün hardal rengi hatta az daha açık tonlarda arka arkaya iki defa kaka yaptı. Kakası kremsi dokuda sert değil. Ve internetten araştırdığımda moralim inanılmaz bozuldu. Çok kötü şeyler yazıyor. Yarın için doktorundan randevu aldım ama içim daralıyor. Allah aşkına yaşayan bilen var mı ? Bu nedir?