Merhabalar, bir işyerimiz var 8 yıldır kiracı vardı ilk geçtiğinde tadilat yaptırdı ama bu yüzden zaten kirayı hep düşük ödedi son yıllarda zamanında da ödemedi o yılın tutarını hep ertesi yıl ödedi borçlarım var diye idare ettik. Geçen sene çıkmasını istedik çıkmadı ödemedi de dava açtık şimdi bu senenin borcunu ödeyeceğini ve hala oturacağını söylüyor ya da yaptırdığı tadilatın parasını istiyor bir 200.000 istiyor bir 70.000 dediği de tutarsız verdiğimizde bile yine mahkemeyi uzatma ihtimali varmış diyoruz ki biz tadilat istemiyoruz aldığın gibi geri ver onu da kabul etmiyor böyle bir durumda ne yapılır tavsiyesi olan var mı. Mahkemeyi uzatacağını söylüyor bu sene vermek istediği kira 2250 piyasa bedeli 10-15 arası yasal hakkım diyor.