Papatya-eylul88 Mamamız keçi sürlüöolduğu için dışkısı ağır kokuyordu Anne sütüyle beslenenlerde çünkü ek gıdaya kadar kokmuyor öyle. İdrar kokusu var ama öyle ağır bir idrar kokusu değil normal bir idrar kokusu var. İdrar testi için bir torba veriyorlar bence zaten yaptırın. Çünkü kız şocuklarda ifrar yolu enfeksiyonu daha sık görülüuormuş Dışkı ön tarafa doğru geldiği için. Bu yüzden temizlerken ben yaz olduğu için hep suda yukadım kış gelince ıslak mendile geçtim. 4 5 ayrı ıslak mendille sildim şuana kadar şükür enfeksiyonsuz geçti. Uzun süre bekletiyorlardır belki bezi ondan da enfeksiyon kapıyordur siz bekletmiyormuşsunuz Ben de bekletmiyorum dolmasın bezi enfeksiyon kapmasından iyi. Adetken pedimizi dolana kadar bekliyor muyuz sanki hepimiz hemen değiştiriyoruz. Güzelce sildikten sonra muhakkak da zeytşnyağı sürüyorum. Bence siz geciktirmeden bir test yaptırın