nurseemom Yarın 2 aylık aşılarımızı yaptırcaz. Yan etki yaşayan oldu mu? Ne gibi yan etkileriniz oldu? Sorun yaşarmıyım huzursuzlanıyorum her aşı zamanı gelince🤦🏻♀️
asrinhatasi nurseemom ben aşı yaptırdım yrım saat sonra uzun yola çıktım 10saat sürdü sorun yaşamadım. Bebekten bebeğe değişir.
atakuss 2 hafta önce yaptırdık 2. Ay aşısını aşıya gitmeden önce 1 çay kaşığı calpol verdim, ateşi olmadı hiç sadece 3-4 saat sonra huyduzlandı tekrar calpol verdim bir daha gerek duymadım gayet iyiydi
nurseemom atakuss bende gitmeden once calpol verdim zaten kullanıyordum günde 2 defa sünnet oldugu için. Suanlık iyi insallah sorun yaşamayız
lamiakus atakuss aşıya götürmeden calpol vermek çocuğun bağışıklık sistemini baskılayıp vücudu yapılan aşılara karsı savunmasız bırakmak demek. Aşı ateşi cok çıkmıyor zaten çocuğunuza iyilik değil kötülük yapıyorsunuz. Belki bilmiyordunuz bilginiz olsun. Ateş vücudun savunma mekanizmasıdır.
almilauraz Korkutmak gibi olmasin ama benim bebegimde 2 gun ates devam etti. 38.5 lara cikti. Calpolu de zor icirdim. Hatta en sonunda hepsini tukurunce fitil kullanmak zorunda kaldim. Her bebekte ayni olmuyor. Bu 2. Bebegim. Buyuk cocugumda hic ates olmamisti ona guvenip en basta calpol vermemistim
112canan nurseemom yok elhamdülillah başka bi sorun yaşamadık 🤗 kimi bebeklerde hiçbir yan etki göstermiyo içinizi ferah tutun
nurseemom lamiakus evet haklısınız normalde verilmez ama biz zaten sünnet dolayısıyla kullanıyorduk agrısı oldugu için sabah akşam. Vermek zorundaydım umarım sıkıntı yaşamayız. Hafif kusması oldu az önce
112canan nurseemom amin 🥰 sen rahat ol annesi o zaman bebekte rahat oluyo bunu diyenlere ne saçma derdim ama test edildi onaylandı 👍🏻😂