Aslaninannesi26 Cileklipastam ben 2. Ayda doktoruma sormuştum acele etme demişti 6 da götürmeyi planlıyorum
MihraEliff Cileklipastam 3 aylıkken götüreceğim şuan 2 aylık kadın doğum doktorum 3. Ayında muhakkak götür dedi çocuk doktoruna kontrolünde soracağım
Bebegim3535 Cileklipastam çocuk doktorumuz 3. Ayda ilk kontrolün yapılması gerektiğini söylemişti. 3. Ayda gittik göz doktoru da ikinci kontrolün 6 ay dan 1 yaşa kadar kesin yaptırılması gerektiğini söyledi