Kızlar oğlum 4 aylık, hafta sonu devlet ve özel aşısını oldu,o mu etki etti bilemedim ama üç akşamdan beri uykuya geçişlerde çığlık çığlığa ağlayarak geçiyor, çok üzülüyorum her yolu deniyorum, deli gibi uykusu geliyor ama yine de direniyor :( mesela bugün en son gündüz uykusundan 17:15 te kalktı 21:15 te ancak uyudu tabi son 2 saati uyutmaya çalışarak geçirdim ama direniyor, bu 4.ay gerilemesi böyle bir şey mi? Ay geçecek deyin nolur ☺️🫠 o ağlamalarına yüreğim dayanmıyor. Ya da bir önerisi olan var mı bu krizler için? 🤍