Yaren1903 Kızlar merhaba. Regl günüm 6 şubattı regl olmadım ve kan testi yaptırdım dün. Bugün çıkyı sonucu ve sonuç 0.2 IU/L . Bu değerlere göre hamile değilim ama değerler yükseliyormu
ZeynepOzcan Yaren1903 5.0 ve üstü gebelik fakat sizinki 0.2 yani gebelik yok çok düşük bi değer zannetmiyorum yükseleceğini ama içinizi rahatlatmak için bi kaç gün sonra tekrar kan verin