kukuliiii evet daha net görüntü ben sadece çekim yaparım doktor kadar tam bişey diyemem ama göz aşinalığından rapor sonuçlarından gördüklerim var tabi bide benimde belimde fıtık başlangıcı vardı böyledi ama dediğim gibi bi sıkıntı var son disklerde belli inşallah başlangıcıdır sadece sen en kısa zamanda doktora gitmeye bak ben hep ihmal ettim çok ağrılarım oldu