Sinemmsss Kızlar bebeğim 8 ay 12 günlük. Şuan iki ana bir ara öğün veriyorum. Sabah kahvaltı ara öğün meyve akşam çeşitli çorba şeklinde. Çevremde daha fazla verenleri görüyorum acaba az mı veriyorum??
Hayat76 Sinemmsss ne kadar yemek isterse ver canım. Benim bebeğim 6 buçuk aylık yiyor ne isterse onu ver sinir koyma
yenianne01 Sinemmsss bende aynıyım canım sabah kahvaltı öğleden sonra meyve püresi,muhallebi tarzı akşam yemek bizde 7 ay 23 günlüğüz
Sinemmsss Hayat76 Kabızlık yaşadık bir ara çok zorlanıyordu fazla gelmesinden de korkuyorum bir yandan da
uzumyerkenboguluyodum Sinemmsss Yemeklerine zeytinyağı damlat canım bi de kabız olduğu zaman ben gün kurusu haşlardım 4-5 tane suyunu biberona koyup veriyodum tanelerinide çatalla ezip veriyordum akşama bızzttt😂 hemen çıkarıyordu yavrum