Ayserose Merhaba anneler kızım 8 aylık 1 yaşında boyatmayı düşünüyorum saçlarımı böylesinin sağlıklı olduğunu öğrendim. Sizlerden var mı emzirme dönemi boyatan süte geçiyor diyor doktorlar. Bi yandan da çok özledim eski saçlarımı ama sabrediyorum 🥲
MadamMommy Ayserose Ben açtirdim bile ama diplere hiç boya değmedi, yine de soluyor insan,size kalmış bir tercih.
Shnrabia Ben bebeğim 3 aylıkken boyattım emziriyorım bi sakıncası yok diye bildiğim için içiniz nasıl rahat edecekse 🌸
Ayserose Shnrabia doktorlar 1 yaş öncesi önermiyor genelde o yüzden bekliyorum her ne kadar özlesem de boyayı 🥲
OrdekYavrusu birprensesanesi sütünüzü sağıp döktünüz mü yoksa direkt emzirmeye devam etmenin sakıncası yok mu acaba. Ben de boyatmak istiyorum da
Ayserose birprensesanesi dr. Osman gönülal emzirme döneminde saç boyama videosunu izlerseniz anlatıyor 1 yaşında öneriyor o doktor çokta bilgili biri o dr göre izleyip yapıyorum ben herşeyi
birprensesanesi OrdekYavrusu saçımda boya varken emzirmedim aynı ortamdaykende boyamadım kimyasal olduğu için saçımı yıkadıktan sonra uyanmıştı miniğim öyle emzirdim birşey olmadı☺️