ssydaa Merhaba bebeğim 2 ay 17 günlük. Bana, babasına,anneannesine zaman zaman gülüyor; ama sürekli değil bazen çok ciddi. Bu normal heralde dimi?
ssydaa Asel3504 insanlar bu bebek çok ciddi hiç gülmüyor diyor. Bazı günler gülüşünü yakalayamıyorum gerçekten üzülüyorum
Asel3504 ssydaa bak benim iki kızım var büyüğü 4 yaşında küçüklüğünden beri asla gülmez kolay kolay şuan da bile öyle küçüğü daha güleç hiç takılma o insanlara her bebeğin mizacı farklı oluyor önemli olan şuan seni takip etmesi gelişimi
ssydaa Asel3504 gelişimini takip ediyorum ayı ile uyumlu aman ne bileyim insanın aklı sürekli karışıyor