3 aylık bir bebeğim var. Emzirmek istediğim zaman biraz emip kendini geri çekiyor. Gazdan dolayı diye düşünüyorum. Gazını çıkarıyorum ama sonra tekrar emzirmek istiyorum yine biraz emip ağlayıp kendini geri çekiyor. Yay gibi geriniyor bu arada. Ağlıyor, kızarıyor. Sonra emzikle alıp sallıyorum hemen uykuya dalıyor. Kucağımda uyuyor ama bu sefer de yatağına koyunca uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım.