yamy Bebeğim ramazan ayında 8.5 aylık olacak ek gıda güzel alıyor oruç tutmak istiyorum tutanlar var mı? Sütüm azalır mı acaba çok kararsızım
Mks yamy benimde geçen seneden kalma oruçlarım vardı 15 tane tuttu. Sütüm azaldı haliyle Ara ara yine tutucam İnşallah Ramazan ayı da tutmaya niyetliyim şükür ayınız çük küçük değil tutabilirsiniz inşallah
Deletedmom_112 yamy benim de oğlum 8 aylık olacak tutmayı çok istiyorum. İnşallah sütüm azalmaz. Geçen yıl hamileydim tutamadım önce ki yıl kızım 2 aylikti tutamadım. İnşallah bu yıl nasip olur