nur2607 Bebeğim 22 günlük emiyor çok şükür ama göğüs ucum olmadığı için aşırı yara oldu ve zorlanıyorum daha önce başına gelen var mııı emiyor ama çok çabuk bırakıyor bu yüzden doymuyor sürekli emmek istiyor yardımcı olur musunuz 😞
Zengo nur2607 yeni dogum.yaptim.cok yara oldu.kapak krem herseyi denedim.yok en son garmestan verdi.ve suan gecti druna sor ve onu al.ayva tahin ne varsq yaptim
defnedeniz2124 İlk kızımda benimde öyleydi slikon gögüs ucu aldım işe yaradı hem daha çok emdi hemde yara olmadı bol bol sıcak suyla sil kendi sütünü sür kremde kullanabilirsin ben lansinoh krem almıştım
ilknursam Zeytinyağı sürebilirsin sık sık sürğnce iyi geliyor bir de doğru tutuyor mu göğsünü sadece ucunu emiyorsa yara eder