Herkese merhaba birsey soracam hanımlar size benim bebegim mama ile besleniyor kakası hep yeşil nadir sarı görüyorum bunu doktora söyledim normal dedi olur dedi. İki gündür aklıma takılan bebeğimin çişi kokuyor cok çiş yapmışsa bezi dolmuşsa koku yapıyor birde son günlerde kakası hafif kokmaya başladı birde mama yerken karnından gurultu çıkıyor ve kakası sesli bugünlerde Yani sanki pırtlıyarak kaka yapıyor cok gaz cıkarıyor birde büyükler gbi alttan netten baktım süt alerjisi olabilir diyor da mama yiyen cocuklardada oluyor mu birde kilo alımı hep yavas gidiyor dha hiç 1 kilo aldığını görmedim korktum ya nedendir sizce 3’5 aylık bekleyeyim 4.ay kontrolünü götüreyim mi doktora ama huzursuz degil keyifli uykusu iyi beslenmesi iyi birde kakası kanlı felan da degil