esnbyz Metsil ve biogaiayı birlikte kullananlar saatlerini nasıl ayarladınız, İkisini aynı saatte verdiğiniz oluyor mu yoksa ağır gelir mi saatlerinin çakışması? Bi de ne zaman etkisini görmeye başladınız acaba? Oğlum 38 günlük bu arada
elaamomy esnbyz bilgaia probıyotık gunluk sabah veriyorum. Metsil cok gazlı oldugunda ver fedı doktor hergun verme ıstersen onuda aksam verıyorum
3cocukluananingunlugu esnbyz ben ikisini berabee kullandım eczacım kullanabilirsin demişti. Bi sorun yaşamadım
nursemaarslann Sab siblex diye yaziliyor sanırım şuan onu kullanıyoruz 3. Ayimizi dolduracagiz 24 ünde diğerlerini de kullandık ama bu daha iyi geldi gibi bide bebekten bebeğe değişir bu bence
esnbyz nursemaarslann sab simplex bizde işe yaramadı malesef. Biogaia ve metsil ikilisi işe yaradı çok şükür
esnbyz nursemaarslann 3.günden sonra metsilde işe yaramadı malesef. Sanırım sütüm tazyikli olduğu için çok gaz yapıyor. Yine çaresiz kaldık😔
inciiiii Biz sadece metsil kullandık 1. Ayinda basladik 3. Ayini doldurana kadar her sabah verdik. Çok yardımcı oldu gazını çıkarmasında