MTVr canım geçmiyor benim kızım 20 aylık doğduğundan beri
Ne emdi doğru düzgün ne ek gıdasını doğru dürüst tattı. Sinirimden tabakları biberonları kırdığımı biliyorum çok yoruldum çok bunaldım. Geçen ay doktorumla karar verdik ve bıraktık. Zorlamıyoruz. 3 kaşıksa 3 kaşık istemediği anda 4. Kaşığı verme yoksa olanda gidecek bak dedi.
Yemeklerde ilk kaşığı verene kadar savaş veriyorum ne uçan kuş ne kaçan kedi yani artık karşısında dansöz oluyor ilk kaşığa ağzını açsın diye. Sonra 3-5 ne aldı aldı sonra ağzı biranda bir kilit döküyor saçıyor orda bırakıyorum artık.
Bunları sana neden anlattım ; ben bir çözüm bulamadım ama inatlaşmayı bıraktım.
Bu arada doktor tavsiyesiyle. Sizde gidin bi tahlillerine değerlerine bıngıldağına falan baktırın gelişimi için önemli.