Merhaba, dün 3 lü aşıyı yaptırdık kızım bi süre ateşlenmedi akşam ateşlendi ve 3 sefer 38 üstünü gördük. Bugün ise normal seyretti ateşi yoktu. Fakat sabah altını alırken ıkınırken kendinden geçti yani eller kolları farklı oynadı gözleri açıldı. Sesi çıkmadan çırpınıyordu aşırı çırpınma ama can çekişir gibi aldım kucağıma hemen sonra doktoru ile görüştüm takip et dedi. 4 saat sonra tekrar aynı şeyi yaşadık yine kaka yapması için ıkınırken zeytinyağ ile ovalıyordum makatını ama o kadar hafifti ki yine aynı şey oldu neden olabilir. Açıkçası soğuk havale tek korkum ya da başka birşey mi olabilir. Şimdi tahlilleri yapıldı azıcık enfeksiyon var ve kan değerleri biraz düşmüş dedi. Bu durumda ilaç takviyesi gerektirecek bi durumu yok dedi. Şimdi ne yapmalıyım dün gece hiç ama hiç uyumadık eşimle. Bu durumu yaşayan varmı. Can çekişir gibi hali neyden kaynaklı. Doktor benden video istedi ama nasıl çekeyim anlık oluyo 10 saniye sürüyo ben zaten panik halindeyim kucağıma alıp ters pozisyonda tuttuğum zaman düzeliyo of inanılmaz çaresiz hissediyorum kahroldum. Ciğerim resmen acıyo