cisem51 3 aylık oğlumu hala gündüzleri salonda uyutuyorum beşiğine sadece gece ben yatarken götürüyorum tv sesiyle bizim konuşmalarımızla uyuyo sizce normal mi gündüzleri de yatagına koymalı mıyım ??
ilosunannesi_ Bence normal hem seste uyumaya alışması açısından hem de gece uykusuna geçeceği zaman yatağını tanıyabilir