humeyradmn 5 buçuk aylık bebeğim var 5 gündür gözlerini sıkıyor yani nasıl tarif edeyim durduk yere sıkı sıkı yumuyor açıyor sonra tekrar yapıyor göz enfeksiyonu olmuştur diye düşündüm emekleme evresinde illaki toz alıyordur felan diye bugün doktora video çekip attım gözle alakalı değil nörolojik nöroloji doktoruna götür dedi çok korkuyorum başına gelen var mi ne olabilir kızımda devamlı yapmıyor günde 2 kez felan ama yapınca üst üste 15/20 kez sıkıyor  Bu bebek gibi devamlı sıkıp açıyor
annesininkuzusu_1402 humeyradmn 2 yasında benmde oglum bı kac gundur yapıyordu goz doktoruna gıttık kuruluk var gozlerınde dedı sıkıp acıyor dedıgınız gıbı ev klımalı bende ona bagladım kurutuyor gercekten dıye
Aryamlinamom Acaba kendince bir oyun mu buldun onu devam ettiriyor umarım öyledir içini ferah tut Git Bi doktora için rahatlar , gözlerini kisarken ağlıyor mu
humeyradmn annesininkuzusu_1402 bende en fazla kuruluk veya enfeksiyon kapmıştır diye düşündüm ama videosunu izleyince doktor nörolojik dedi
humeyradmn OzlemCann nöroloji ciddi birsey yok ama içimiz rahat etsin eeg çekelim dedi çektirdik sonuçlar bayramdan sonra alınacak canım
OzlemCann annesininkuzusu_1402 ne kdr sürdü peki canim nemlendirici damlami kullandiniz bende götürcen ama yurtdisindayim göz doktoru randevuyu 1 aydan erken vermiyor malesef :(
annesininkuzusu_1402 OzlemCann bu süreçte grip oldu gözleri akmaya başladı ikisi karıştı aslında su şeklinde bi damla verdi bide krem sabha akşam gözüne