elifbuse06 Merhabaaa, ya benim kızım 1 aylık doğduğundan beri keçi gibi sesler çıkarıyor uyurken falan aşırı tatlı çok seviyorum o hallerini ama neden böyle oluyor biliyor musunuz 🙈
Mgf elifbuse06 bnim oglumda oyleydi bizde cok gulup sasiriyoduk buyudukce azaldi gcti.ama ilk 2 ay coktu.
elcnsre elifbuse06 benim bebeğim de o zamanlar da o sesi çıkarıyordu hatta doktora bile sormuştum nasıl keçi sesi demişti bana :) büyüdükçe artık yapmamaya başladı