berreeda az önce Acıbadem’in sitesinde şöyle birşey okudum hatta geçen aşı kartında da dikkatimi çekmişti pnömokok aşısı var yani menenjit. Yazı şöyle “Çocukluk çağının aşıları olarak 2, 4 ve 6 ayda uygulanan ve 1 yaş sonrası tekrarı yapılan aydan zatürre (pnömokok) aşısı ve 2, 4, 6. Aylarda yapılan ve 18. ayda tekrarı yapılan beşli karma aşı içinde yer alan Haemophilus influenza aşısı ile iki önemli menenjit etkenine karşı bebeklerde koruma sağlanır.” Peki biz neden tekrar menenjit aşısı yaptırıyoruz farkı ne içeriği aklıma takıldı ?